با توجه به شرایط موجود و محدودیت ارتباط با برندهای معتبر بلبرینگ در کشورهای اروپایی ، یکی از دغدغه های اساسی صنایع و مجموعه های تولیدی و خدماتی مقوله تامین بلبرینگ اصلی می باشد.

متاسفانه اغلب برندهای موجود در ایران نمونه های تقلبی زیادی در بازار دارند و تفکیک کیفیت اصلی با تقلبی کار نسبتا دشواری می باشد ، لازم به ذکر است برندهای معتبری همچون SKF  – FAG نرم افزارهایی جهت تعیین اصالت بلبرینگ عرضه کرده و یا کارشناسان جهت تعیین اصالت بلبرینگ روش های مختلفی پیشنهاد می کنند ولی کماکان شاهد عرضه مقدار زیادی بلبرینگ تقلبی هستیم و می‌توان عنوان کرد تشخیص بلبرینگ اصلی و تقلبی غیر ممکن می باشد.

یکی از موضوعات مورد بحث، عدم اطلاعات کافی خود تامین کنندگان از حساسیت این کالا و نقش اساسی  آن در کارکرد مناسب تجهیز می باشد ، در صورتی که با توجه به اهمیت این کالا تولید کنندگان معتبر جهت انتخاب بیرینگ مناسب با توجه به شرایط کاری ، انبار داری ، حمل و نقل ، جاگداری و … اطلاعات زیادی در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند .

معضل بیرینگ های تقلبی از جهات مختلف صنایع مارا تحت شعاع قرار داده است تجربه نشان داده استفاده از بیرینگ تقلبی به دفعات باعث آسیب های جدی  به تجهیز و یا توقف خطوط تولید گردیده است.

از اینرو شرکت چرخش ابزارشتاب با فعالیت حدود یک دهه درزمینه پایش وضعیت و تعمیرات و نگهداری تجهیزات صنعتی با آگاهی از اهمیت استفاده از بلبرینگ مرغوب  اقدام به واردات و عرضه مستقیم بلبرینگ های صنعتی همراه با تضمین اصالت کالا نموده است ، امید است با این حرکت بتوانیم تا حدودی از مشکلات صنعت و دغدغه کارفرمایان بکاهیم.

کارشناسان بخش فروش ما در تمامی موضوعات مربوط به بیرینگ اطلاعات کافی داشته و با طرح تعدادی سوال از قبیل : شرایط نصب ، محل نصب ، سرعت کاری و…. شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی می کنند.

ما سالهاست برای فرهنگ سازی و بهبود وضعیت تعمیرات و نگهداری صنعتی کوشیده ایم رزومه پربار ما در صنایع مختلف خود گواه این موضوع می باشد.

جهت ثبت سفارش بلبرینگ مورد نیاز خود با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

 

به بخش خدمات وبسایت شرکت چرخش ابزار شتاب با نام تجاری  چاکو  خوش آمدید.

این صفحه، وبسایت قبلی شرکت چاکو می باشد.

از این پس، وبسایت اصلی (chaco.company) با امکانات جدید و کلیه محصولات و خدمات ما بر روی لینک زیر در دسترس می باشد.

 

ورود به سایت چاکو

 

 

 

 

فهرست موضوعات وب سایت