با توجه به سرمایه گذاری عظیم در بخش تجهیزات دوار صنایع و اهمیت موضوع نگهداری و تعمیرات آن تجهیزات به عنوان یکی از کلیدی ترین فعالیت های هر مجموعه، ضرورت وجود یک سیستم دقیق، جهت نگهداری و تعمیرات امری ضروری ست. چرا که برنامه ریزی و راهبرد دقیق در این خصوص می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها، عمر مفید سیستم را نیز افزایش دهد. تجربه نشان می دهد به دلیل عدم دقت و توجه به نگهداری صحیح و عدم تعمیرات به موقع، دستگاه ها قبل از اینکه از طریق اتمام عمر مفید شان از بین بروند مستهلک گردیده و از رده خارج می شوند و هزینه های سنگینی که برای جایگزینی زودرس آن ها صرف می شود ضربات جبران ناپذیری به بهره بردار وارد می نماید.

در این راستا شرکت فنی و مهندسی چرخش ابزار شتاب به عنوان شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات نوین نگهداری و تعمیرات تجهیزات دوار به اهمیت این مهم دست یافته و در جهت ارتقا تعمیرات و نگهداری و همگام سازی آن با استانداردهای جهانی اقدام به ارائه خدمات مطلوب به شرح ذیل نموده است:

راه اندازی برنامه جامع تعمیرات و نگهداری مبتنی بر پایش وضعیت ( condition monitoring) تجهیزات دوار از قبیل : مجموعه فن های اگزاست و دمنده ،ایر واشرها، الکتروموتورها، پمپ ها و برج های خنک کننده
راه اندازی نظام بازدید های دوره ای، تست، عیب یابی و آنالیز تجهیزات دوار با استفاده از دستگاه های پرتابل اندازه گیری
برطرف کردن مشکلات ارتعاشی تجهیزات دوار در محل (بدون نیاز به بازکردن) با استفاده از فناوری پیشرفته پرتابل بالانس

 

شرکت فنی و مهندسی چرخش ابزار شتاب ( چاکو ) با اعزام کارشناسان مجرب به محل نصب ماشین آلات و تجهیزات دوار و با استفاده از دانش فنی، تجربه و استانداردهای موجود، قابلیت تشخیص عیوب و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع آن ها را در کمترین زمان ممکن داراست.


با استفاده از دستورالعمل سازندگان، استانداردها و تکنیک های تعمیراتی، قطعات آسیب دیده ای که امکان استفاده مجدد از آن ها وجود دارند، بازسازی شده و در مواقعی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، اقدام به حذف کامل قطعه و جایگزینی آن با قطعه جدید می شود.

ارائه راهکارهای بهبود عملکرد تجهیزات

  • راه اندازی برنامه جامع تعمیرات و نگهداری مبتنی بر پایش وضعیت تجهیزات دوار از قبیل : مجموعه فن های اگزاست و دمنده ،ایر واشرها
  • راه اندازی نظام بازدید های دوره ای، تست، عیب یابی و آنالیز تجهیزات دوار با استفاده از دستگاه های پرتابل اندازه گیری
  • برطرف کردن مشکلات ارتعاشی تجهیزات دوار در محل (بدون نیاز به بازکردن) با استفاده از فناوری پیشرفته پرتابل بالانس

مشاوره و همکاری در انتخاب تجهیزات

 

 

عنوان تست ۲

 

 

 

به بخش خدمات وبسایت شرکت چرخش ابزار شتاب با نام تجاری  چاکو  خوش آمدید.

این صفحه، وبسایت قبلی شرکت چاکو می باشد.

از این پس، وبسایت اصلی (chaco.company) با امکانات جدید و کلیه محصولات و خدمات ما بر روی لینک زیر در دسترس می باشد.

 

ورود به سایت چاکو

 

 

 

 

فهرست موضوعات وب سایت